petak, 11. svibnja 2012.

Napiknuta Srdelina

Okrutan naziv? Okrutan je i proces pripreme, čišćenje pa filetiranje te male ribice, ajme meni ljudi moji... Al slatke su kasnije za grickanje i bok, vrijedi truda :) Gledam sad, evo me opet sa nekom varijacijom na temu 'finger fooda', pa razmišljam, da se prebacim skroz na jela tog tipa? Šta mislite? 

Potrebni sastojci/2 osobe

  • 12 srdela, nemojte se smijati, nisam vagala :) --->to je količina za 24 štapića
  • maslinovo ulje
  • limun
  • pome/rajčica

Pržila sam ih na dva načina da bude zanimljivije i šarenije za društvo!

Asia style tempura:


  • 4-5 žlica soja umaka
  • 1 žlica škrobnog brašna
  • 1 žlica brašna
  • 1 usitnjeni češanj češnjaka



Tempura klasik + pesto od medvjeđeg luka kojeg vam poklone kao meni ovaj put :)

  • 4-5 žlica ledene vode (bude hrskavije!)
  • 1 žlica škrobnog brašna
  • 1 žlica brašna

1. Srdele očistite, odrežite im glave pa krenite sa filetiranjem. Važno je da imate oštri i savitljivi nož koji je namjenjen upravo za taj posao :) Filete pažljivo nabodite na što tanje bambus štapiće. Prethodno ih namočite u vodi da vam slučajno ne bi zagarali prilikom pečenja.



2. Podijelite ih u dvije grupe, jednu posolite i pokapajte limunom, a drugu, koja će ići u azijsku tempuru ne dirajte :) Soja je dovoljno slana.

3. U 2 manja tanjura pripremite dvije različite tempure pa štapiće sa filetima uvaljajte unutra. Za to vrijeme u tavi manjeg promjera (tako da vam štapići ne upadnu u ulje već ostanu naslonjeni na rubu tave, ako imate neki pametniji način koristite njega :) ) zagrijte dosta ulja. Filete pažljivo prepržite, bitno je da ih ne presušite, gotovi su za manje od minute!

4. Azijske servirajte sa malo soja umaka kojeg ćete pomiješati sa limunovim sokom i mladim lukom, a klasične namažite sa pestom od medvjeđeg luka i servirajte sa svježom rajčicom i malo maslinovog ulja :)












Broj komentara: 16:

  1. I ja bih takav poklon, puno slatko. Odlicne su ti srdeline, tako lijepo prezentovano, super ti je ovo soja-sos sa mladim lukom. Odlican post

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja! Jako mi se sviđa i srdele su super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam gladna :( a ovo tako fino izgleda :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jadna moja, nitko ti ne kuha! Dolazi za ZG, brzooo, da te nahranim :*

      Izbriši
  4. Uh, odlicno... Mnogo mi se dopada ovo... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je ovo strava! Baš si ih lepo napiknula, a ja bih morala uroniti u oba umaka :)
    Super !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah pa zasto ne, umaka nikad dovoljno, uvijek kazem! ;))

      Izbriši
  6. obožavam plavu ribu, jako mi se sviđa ova finger food ideja

    OdgovoriIzbriši
  7. Miriše mi kroz ekran kompjutera :D! Divno!

    OdgovoriIzbriši
  8. ovo mi je totalno nov i zanimljiv način za pripremu i jako, jako mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim srdele - jako!
    Najdraže su mi pohane, zatim na gradelama, a ovo bi mi sigurno bilo na samom vrhu popisa.
    odlično!

    OdgovoriIzbriši