utorak, 24. travnja 2012.

Divlje Šparoge i Domaći Njoki

Nemojte me krivo shvatiti, volim fritaju, na stotine različitih načina, upravo zato mi je i draga. Uvijek nova, kremasta, zdrava, šarena....sa šparogama, gljivama, mladim lukom, domaćom pancetom, škampima...ne možete pogriješiti! Ali, kada sam ugledala vrečicu zamrznutih njoka u svom hladnjaku odlučila sam iznenaditi divlje šparoge i ovaj puta ih ne preliti jajima :) I da, smrznuti njoki su 'homemade' njoki (recept u nekom drugom postu!), ja ih mijesila ali višak uvijek zamrznem tako da me čekaju spremni upravo za ovakva brza jela!

Priprema je bila toliko kratka da su izostale fotografije iste, nemojte zamjeriti :)

Potrebni sastojci/4 osobe


100g divljih šparoga/mekši dio koji ste već odvojili od drvenastog donjeg dijela
100g domaćeg sušenog karea
3 manja mlada luka
2 češnja češnjaka
žlica maslaca
maslinovo ulje
50ml mlijeka
50ml slatkog vrhnja
svježi peršin
papar, sol, muškatni oraščić
sir Grana Padano

+

domaći njoki koje nisam izvagala pa sad ne znam koliko ih je bilo :) al recimo da vam za 4 osobe treba otprilike 400-500g.

Priprema

Stavite grijati vodu za njoke. Kada voda zakuha, posolite ju i stavite kuhati njoke na jedno 10ak min ako su domaći, a ako koristite kupovne kuhajte koliko piše na vrečici :)

Pripremite šparoge tako da odvojite donji drvenasti dio, šparogu savijete i on se samo odvoji, odnosno šparoga pukne na mjestu gdje se drvenasti i jestivi dio spajaju! 

Usitnite ih na manje komade ako vam je draže i lakše za pripremu, meni je. Kare narežite na deblje šnite, pa te šnite nasjeckajte na tanke prutiće. Kare koji sam koristila bio je dosta slan, pravi onaj Slavonski tako da nisam solila umak.

Na zagrijanu tavu stavite 3-4 žlice maslinovog ulja pa na laganoj vatri pirjajte usitnjeni mladi luk, češnjak, kare i šparoge. Nakon 2 minute dodajte maslac i žlicu vode ako bude potrebno. Kada šparoga malo omekša dodajte i sve ostale sastojke, mlijeko, slatko vrhnje, peršin i začinite po ukusu. Gotove njoke nemojte ispirati već ih samo ocijedite i prebacite u tavu gdje kuhate umak. Pustite da umak prokuha pa ugasite vatru. Ako vam se čini da je previše vodenast ostavite na laganoj vatri da se malo izreducira, odnosno dok suvišna tekučina ne ispari. 



Servirajte na tanjur pa posipajte sa svježe naribanim Grana Padanom i par kapi maslinovog ulja!


Ručak/večera za samo 20minuta :) Dobar tek!



Broj komentara: 8:

  1. Super kombinacija, obožavam njoke na sve načine.
    Šparoge su sigurno bile prijatno iznenađene :)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam slaba na njoke, ma općenito na sve vrste tjestenine i tijesta :D Šparoge nisu znale što ih je snašlo ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna kombinacija, a obozavam i njoke i sparoge. Divno izgleda ovako sa sirom i uljem okolo. Super post

    OdgovoriIzbriši
  4. predivno, ovo moram probati...domace njoke obozavam i cesto ih radim, samo da naberem sparoga sad iza kise i pravac kuhinja ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami! Ne moram reci da mi "vadis mast" s ovim sparogama! Ovdje nalazim one "umjetne", debele, bezukusne... Uzivaj i za nas!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kad cu ja vec jednom probati te cuvene sparoge? :) Ovo jelo bas, bas ukusno izgleda... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jedva cekam post o home made njokama :) vodim u proizvodnji neuspesnih njoki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastično jelo i sigurno lagano, koliko dugo traje priprema jela. zdrava hrana

    OdgovoriIzbriši