ponedjeljak, 28. listopada 2013.

Juha od Buče

Mirisna, kremasta i jesenska, juha od buče je to :) Ne znam zašto do sada nisam objavila recept, a tako mi je draga i često pripremana? Uglavnom, kako sam neki dan kada sam radila hummus od bundeve i bila u inspirativnom naletu, ostalo mi je pečene bundeve, izmiksala sam juhicu te ju napokon poslikala. Jer dragi moji, lako je skuhati i pojesti, treba poslikati i napisati :D

DSC_0103



Sastojci/4 tanjura



  • 500g buče/nakon što se ispeće ostat će vam oko 300gr čistog pirea od buče

  • 1/2 korijena celera

  • 1 veća mrkva

  • 1 manji luk

  • 1 češnjak

  • 2 žlice ulja po želji

  • prstohvat crvene paprike

  • prstohvat chilli praha (po želji!)

  • sol i papar

  • 2 žlice kiselog vrhnja (onog finog gustog - narančasto pakiranje :) Vindija)

  • voda za podlijevanje

  • bučino ulje kasnije možete dodati u svaki tanjur, malo prepeći kruha u tosteru ili možete dodati prepećene bučine sjemenke :)


DSC_0104


1. Na papir za pečenje poslažite kriške buče, poškropite s par kapi ulja, dodajte soli i papra pa pecite na 180 C 15ak min dok ne omekša.

2. Za to vrijeme u krupno narežite celer, luk, češnjak, mrkvu pa disnstajte na 2 žlice ulja dok povrće ne omekša, cijelo vrijeme podlijevajte vodom.

3. Nakon što se rashladilo, meso buče odvojite od kore pa i njega ubacite u ostalo povrće.

4. Sve dobro začinite pa kad je povrće dovoljno omekšalo sve skupa izmiksajte štapnim mikserom.

5. Ako vam se čini pregusto dodajte još vode pa kad je prokuhalo, ugasite vatru i umiješajte kiselo vrhnje.

6. Juhu dekorirajte s malo prepečenog kruha, bučinog ulja, bučinih sjemenki, vrhnja...što vam je draže ;)

DSC_0112

Nema komentara:

Objavi komentar