petak, 29. lipnja 2012.

Bruschette s Dimljenim Lososom

Prošlo je 100tinjak dana od mog prvog posta i 200 like-ova na Facebook profilu bloga wooohooo! :D Ne bavim se baš sa statistikom, to više interesira mog dečka koji me redovito izvještava o tome jel mi klikovi/lajkovi opadaju ili rastu, brojke su mu sve :D
Hvala vam svima što ste me pratili i davali podršku svojim komentarima i sugestijama, potrudit ću se da ovo ugodno druženje nastavimo i dalje, uz nove ideje i ukusne recepte :)

Odlučila sam vas stoga počastiti svojim najdražim bruschettama s lososom koje zapravo ponosno mogu nazvati i svojim autorskim jelom :D U to vrijeme kada je ideja nastala jako me smetao miris sirovog dimljenog lososa (to više nije slučaj :D), a voljela sam ga jesti u raznim umacima pa mi je tako palo na pamet da ga bacim na tavu i kombiniram sa....




Potrebni Sastojci/10ak komada

Namaz


  • 150g sirnog namaza (što kremastijeg!)
  • 4 žlice tekućeg jogurta (Dukat plavi)
  • 1/2 češnja češnjaka (protisnuti ili usitniti nožem)
  • malo papra

Umak

  • 4 žlice maslinovog ulja
  • 2 žlice limunovog soka
  • papar
  • sušeni origano
  • sušeni bosiljak

Ostalo

  • 1 kukuruzni baguette (ili kakav vam se kruh sviđa)
  • 100-150g dimljenog lososa
  • cherry rajčice
  • kapare

1. Baguette narežite na jednake šnite, premažite maslinovim uljem pa ih prepecite u tosteru, pečnici ili tavi. Ostavite ih sastrane da se malo rashlade.

2. NAMAZ: u maloj zdjelici dobro izmiješajte navedene sastojke dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Uzmite malu vrečicu za zamrzavanje pa ju napunite namazom. Škarama odrežite čošak vrečice i spremni ste da namazom nadjenete prepečeni kruh. Ovo je super fora ako radite veći broj bruschetta, puno je brže, ako ne, jednostavno nožem ili žličicom raspodjelite namaz po kruhu :)



3. Stavite malu tavu na srednju vatru pa rasporedite filete lososa, kad počnu dobijati svijetliju boju okrenite ih i nakon 5 sekundi izvadite u zdjelicu. Bitno je da losos maknete sa tave čim posvijetli jer inače će se presušiti! Malo ga usitnite/razmrvite prstima.

4. Kada ste namazom namazali prepečeni kruh, raspodjelite losos po njima, dodajte kriške cherry rajčica, kapare pa svaki pokapajte sa malo UMAKA kojeg ste napravili od gore navedenih sastojaka :) Jednostavne, brze i suuuuper ukusne bruschette su gotove! 

Pozovite društvo, rashladite vino, sjednite na terasu i uživajte....






Broj komentara: 27:

  1. za mene je ovo savršeno!
    čestitke na uspjehu!

    OdgovoriIzbriši
  2. "Pozovimo se kao drustvo, donesimo bocu rashladenog vina i uzivajmo". :)

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovo je i po mom guštu,rado bih se pridružila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti navrati draga Nely! Bas sam svojoj mami pokazivala slike sa tvog bloga, jako su joj se svidjele, ona je isto, kad god stigne, negdje u vrtu, nešto kopa, sadi, uređuje, boja... :))

      Izbriši
  4. uh, ovo stvarno je savršeno! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Cestitam ti 100 dana bloga i zelim ti jos puno dobrih recepata kao sto je ovaj danas. Slike su predivne. Ja volim gledati statistiku, to mi je bas zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na lijepim željama :)) Onda pogledaj tu i tamo i moje brojke hehe ;))

      Izbriši
  6. Obozavam dimljeni losos, ovo je bas po mom ukusu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam slaba na losos, uh! Drago mi je da ti se svidjelo ;))

      Izbriši
  7. prvom prilikom...bruchette su nam top hrana kad ne znamo sto bi gricnuli :)
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično, losos je prefin, a bruschette nemaju mane :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je super, obožavam dimljeni losos :) Čestitke na 100 dana postojanja bloga, da ih bude još mnogo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim, ima nas puno koji obožavamo losos, drago mi je :D Hvala ti puuno ;)

      Izbriši
  10. Predivna klopa... iskrene čestitke i nadam se da ćeš nas počastiti sa još mnogo ovako finih stvarčica!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo definitivno nisam smjela sad otvoriti. Gladna k'o vuk, a izgleda svjetski! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah to je uvijek tako, ova hrana na ekranima uvijek izgleda tako slasno :) Hvala ti ;)

      Izbriši
  12. mmmm, ovo je predivno. Obozavam bruskete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolja klopo, pogotovo po ovim vrucinama za grickanje :) Hvala ti!

      Izbriši
  13. što volim dimljenog losketa...izgleda super i biće isprobano čim pre!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja i ja, nikad mi ne dosadi :)) Bit ce mi bas drago ako isprobas :D

      Izbriši