nedjelja, 20. srpnja 2014.

Ljeto u Engleskoj?

O da! Postoji :) Upravo se pržim na +30 jer ovdje nisu čuli za klimu, kao ne treba im pa čak ni novogradnja ne posjeduje rashladni sustav. 
Kupivši karte za vlak prošli tjedan prognoza se naglo promijenila i pokazivala kišu na jugu Engleske narednih 7 dana. Već navikli na brze promijene vremena optimistično računamo da će se do vikenda vrijeme predomisliti i rastjerati guste oblake jer karte za vlak ne možeš vratiti. Iiiii tako je i bilo :) Prijatelji kojima idemo u posjet već su sve isplanirali, u kofer spremamo sve moguće odjevne kombinacije jer ovdje nikad ne znaš, kiša, sunce, kiša... Trčimo na vlak (naravno), ovdje se uvijek trči. I da, smrzavamo se jer vani je samo +14. Dva sata kasnije stižemo u Bournemouth na jugu,  tamo je +25, a mi u vestama. U zadnje vrijeme baš nikako da se uskladimo s prognozom.

Bournemouth grad na jugu Engleske, poznat kao najsretniji grad u Velikoj Britaniji gdje je čak 82% stanovnika odgovorilo da je sretno životom u njemu :) I mi smo bili sretni taj vikend, baš sretni. 

Miami beach?
Nažalost nisam nosila fotoaparat na plažu, tako da ništa od fotografija Sandbanks Pola, što mi je sad baš žao jer bi voljela s vama podijeliti bar dio te atmosfere kao i osjećaj mladih britanki za modu hihi  Čak se i na frizuru ide za taj event, u štiklama hodaju po pijesku, a u rukama nose vrčeve Pimmsa :) Organizirali su modnu reviju, a pratili smo i aukciju za luksuzna putovanja, jedrenja, aute...u dobrotvorne svrhe naravno :D 

English breakfast our way :)

Drugi dan krenuli smo prema New Forestu, Nacionalnom parku koji se nalazi u blizini. Prekrasna priroda, pitoreskna mjestašca, bajkovite kućice, divlji konji...teško mi je opisati riječima koliko je lijepo sve što smo vidjeli pa sam naravno pokušala zabilježiti fotoaparatom. Društvo me se umalo odreklo jer sam stalno kasnila za njima ali fotke su tu :)


Kako napraviti dobru fotku iz auta? Teško.




Put prema Lime house imanju



Lime house

Nakon obilaska Lime Housea provozali smo se do malog seoca Beaulieu smještenog na istoimenoj rijeci gdje konjići slobodno šeću uokolo. Ako zaboravite zatvoriti ogradu oni će ušetati u vaše dvorište i 'pokositi' travu :) Kako praktično.





Nije nikad konja vidjela :D







Prodaja ispred ulaznih vrata, ubacite 3 funte u kaslić i marmelada je vaša <3
Montague Arms Hotel i Bmw koji mi je pokvario sliku









                                             Išli smo na tradicionalni Sunday roast ali dokaza nema, bili smo pregladni.





 Završavam ovaj post u nadi da će ovakvih vikend putovanja biti još mnooogo i da ću vam moći pisati o njima s osmijehom na licu... ugodan vikend svima, provedite ga u društvu sebi dragih ljudi jer na kraju dana, samo to se i broji ;) Ovaj post bio je napisan jučer ujutro ali zbog problema na bloggeru objavljujem ga danas i neću obrisati želju, ovo nek vrijedi za svaki nadolazeći vikend ;)



-Pozdrav svima, Anja

P.S. isprike za text, negdje ga poveća, negdje smanji...pokušat ću prepraviti kasnije ali sada me ne sluša :/







Broj komentara: 8:

  1. joj Anja, ovo je jaaako lijepo! obožavam ovakva mjesta

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidi ti Englesku sto skriva mudro ovakva mjestasca...
    <3
    Jos, jos...

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno izgleda. Super mi je ova prodaja pekmeza. Jel bi to ikada kod nas moglo zaživjeti?

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako uživam u ovim engleskim postovima! Stvarno, hoćemo još :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam Englesku, njihov stil života je tako elegantan. Ove slike su prekrasne, baš pravo mjesto za obitelj :)
    Nadam se da ću uskoro otići tamo na jedno lijepo putovanje u dvoje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo! Ja bih voljela posjetiti Englesku, to mi velika životna želja.

    OdgovoriIzbriši