srijeda, 29. kolovoza 2012.

Pikantne Okruglice Sa Šalšom

Zadnji put kada sam kombinirala QUINOU radila sam vege verziju polpeta i za iste dobila nagradu Dobre hrane kao recept tjedna, dani slave i ponosa :) Iznenadila sam se koliko je jednostavna za pripremu i oblikovanje, te koliko je ukusna i hranjiva, odnosno puna cjelovitih proteina pa zašto onda stati na popećcima...

Ovaj put sam odlučila eksperimentirati sa drugom formom, dodatkom purećeg mljevenog mesa te začinima poput currya, soja umaka i ljutih feferona :) Da, quinoa dolazi iz Južne Amerike al to me nije spriječilo da ju spojim s Azijom i malo Mexica, bio je to FUSION MY WAY uz koji sam se baš dobro zabavila, a ukućani svađali oko broja kuglica koji im pripada :)))



Potrebni Sastojci/5-6 osoba/50ak kuglica ---->smjesa za vojsku :D


  • 500g purećeg mljevenog mesa
  • 1 šalica quinoe
  • 1 veći luk
  • 2 češnja češnjaka
  • 1/2 svježeg feferona (sa slike)
  • 1 jaje
  • 1 žlica svježe sjeckanog peršina
  • 1-2 žličice curry praha 
  • 4 žlice soja umaka
  • 2 šnite bijelog kruha/razmočiti u malo mlijeka 
  • sol 
  • papar
  • 3 žlice ulja

Šalša

  • 3 veće rajčice
  • 3 žlice ulja
  • 1/2 svježeg feferona (sa slike)
  • sol
  • papar
  • prstohvat šećera

1. Šalicu quinoe stavite kuhati u 2,5-3 šalice blago zasoljene vode jedno 20ak min. Kad omekša prebacite ju u drugu zdjelu da se hladi.

2. Luk, češnjak i pola feferona nasjeckajte što sitnije (možete koristiti i neku električnu sjeckalicu kao ja) pa par minuta prodinstajte na 3 žlice ulja. Ugasite vatru i pustite da se hladi. 2 šnite starog bijelog kruha kojem ste odstranili koricu razmočite u malo mlijeka. 

3. U drugu posudu stavite mljeveno pureće meso, začine, jaje pa dodajte ohlađenu quinou, luk koji ste prodinstali te ocijeđeni bijeli kruh. Sve dobro izmiješajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Nemojte zaboraviti da meso treba malo bolje posoliti! 

----->Ne štedite na začinima, ovo bi trebale biti pikantne kuglice :)





4. Pripremite tacnu i na nju slažite kuglice promjera otprilike 2-3cm. Bolje je da su manje jer ćete ih brže prepržiti u tavici, a i mislim da tako ljepše izgledaju. 

5. Tavu stavite na što slabiji plamen/temperaturu kako vam ne bi zagarale izvana, a ostale sirove iznutra. Pržite ih u plitkom ulju jedno 10ak min dok lijepo ne porumene sa svih strana. Sigurna sam da ih možete peći i na papiru za pećenje u pećnici ali nisam probala ovaj puta što ne znaći da vi ne možete :) Vadite ih na papirnate ubruse kako bi upili suvišnu masnoću.

6. Šalša---> na 3 žlice ulja kratko prepržite 2 usitnjena češnjaka pa dodajte oguljene i nasjeckane rajčice i usitnjeni feferon. Dinstajte dok sva tekučina ne ispari, začinite sa malo soli, papra i prstohvatom šećera.

7. Poslužite dok su okruglce još vruće! Same kao snack ili kao ručak uz brokulu kuhanu na pari i malo riže, eto, tako smo se mi gostili :)




----->ako ne volite ljuto jednostavno izbacite feferon
----->ako želite vege verziju možete dodati soju umjesto puretine ili jednostavno radite kuglice od same quinoe i navedenih začina

Broj komentara: 20:

  1. Ovo je bas po mom ukusu i kad je forma i kad je sadrzaj u pitanju...volim okruglice svih vrsta, a ove su mi posebno super ybog karija...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Forma okruglica nekako uvijek mami, zar ne? :) Drago mi je da ti se svida ;))

      Izbriši
  2. Nikako da probam tu kinou, a vec jako dugo planiram... Ovo bas ukusno izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sjecam se da si jos na onim mojim quinoa polpetam komentirala da ces ih probati napraviti :)) Hvala ti, bilo je stvarno ukusno, i ja se iznenadila koliko :D

      Izbriši
  3. Biljezim za pozdravnu festu Bordeauxu! Big like:)

    OdgovoriIzbriši
  4. sam da primjetim da se moze naci i kobinirat salsa s nekim "malo boljim" feferonkama, ima toga po placevima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može se kombinirati i sa ljutim baburama s placa i sa masu drugih stvari koje ce šalši dati ljutinu, ali u ovom receptu oni ne igraju glavnu ulogu s obzirom da se u cijelu šalšu dodaje samo polovica jednog feferona...

      Izbriši
  5. Uh... sve je po mom ukusu... moram probati...

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravila sam one prethodne od quinoe i zaista su super...jedina negativna strana ovih cuftica je sto moras da ih napravis bar 2 miliona jer sam sigurna da kako ih przis - neko ti ih iza ledja vec jede...!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhahah imaš pravo, to je isto kao i sa palacinkama, bar u mojoj kuci :D Drago mi je da si isprobala polpete i da su ti se svidjele ;))

      Izbriši
    2. Ih, pa sa palacinkama je tako u svakoj kuci..!!! NJih je i najsladje jesti odmah posto izadju iz tiganja...onako s nogu...

      Izbriši
    3. Ja tako volim sve jesti hahahah s nogu je najslade, dok nitko ne gleda :D

      Izbriši
  7. baš su krasne ove okruglice, pikantno jelo, baš po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pored nas dvoje nije potrebna vojska da ovo pojede! Baš mi se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši