ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Pikantna Pileća Krilca

Napokon da su i krilca doletjela do bloga. Najviše ih volim jesti u Lari i Penati ali moram priznati da su mi u ovoj kombinaciji ipak malo bolja, sori Lari. Vidjet ćete, sigurna sam da će vam se svidjeti, samo oprez! Jaaaako su ljepljiva :)

I znam da je puno vas koji se bojite navedenih začina, mislite da nećete pogoditi omjere jer ne poznajete okuse ali vjerujete jednostavnije je i ukusnije nego što mislite pa zašto se ne bi isprobali baš na krilcima?

Pustite pećnicu da odradi posao za vas...
sticky and spicy chicken wings


Potrebni sastojci/otprilike 3 porcije


1kg pilećih krilaca

3 žlice umaka od soje

1 žlica sambal oeleka (chilli, tabasco...bitno da je ljuto)

sok 1/2 limuna

1 žlica meda (malo bolje zagrabite :) )

1 žlica đumbira (sušeni ili svježe ribani)

2 protisnuta češnjaka

2 žlice sezamovog ulja (ako nemate bit će ok i bez)

mladi luk ili vlasac

žlica tostiranih sjemenki sezama


Postupak


1.  Ja sam razrezala krilca i odvojila samo one mesnate batačiće, a od samih krila sam skuhala juhu :) Ali vi naravno možete iskoristiti sve jer je jednako ukusno. Također, djelomično sam odstranila kožicu, nema smisla skroz ju micati jer daje velik dio okusa.

2. Krilca stavite u zdjelu, začinite navedenim sastojcima pa dobro izmješajte. Ako imate vremena bilo bi dobro da malo odstoje u toj marinadi, barem sat vremena.

3. Zagrijte pećnicu na 230oC, krilca rasporedite po plehu kojeg ste prethodno obložili masnim papirom pa pecite 35-40min, sve dok se umak nije reducirao i lijepo obložio krilca. Zadnjih 5min možete i grill uključiti. Također bi bilo dobro da ih par puta okrenete za vrijeme pećenja kako bi se umak ravnomjerno rasporedio.

chicken wings

4. Posipajte sa sjeckanim mladim lukom/vlascem i tostiranim sjemenkama sezama, poslužite toplo.

-> Mi smo krilca servirali na pireu od boba sa salatom od matovilca :) Također možete kao prilog složiti coleslaw salatu, grah salatu ili kurkuma stir fry rižu...a možete jednostavno jesti sama krilca, onako prstima, skroz se umrljati i guštati :)

Spicy chicken wings


chicken wings

1 komentar: