subota, 23. veljače 2013.

Mirisne Zvjezdice

Tko je uspio pročitati moj Facebook post na ovu temu zna da sam ove godine za Valentinovo umjesto srčeka, kao prošle godine, pekla zvjezdice. Napisala sam i zašto je bilo tako, ali da se ne ponavljam, nakon što je i ovo Valentinovo prošlo mogu zaključiti da u mom slučaju bolje prolaze zvjezdice :) 




Kod mene je uvijek sve naopako, pa sam tako ove godine odlučila poslati ruže dečku u ured. Muškima moraš pokazati primjerom pa tako možda i ja sljedeće godine dobijem kutiju punu ruža vezanih svilenom vrpcom haha :))) U Flower Box-u sam bila dočekana uz ovacije kao prva žena koja šalje cvijeće svom dečku :D Iznenađenja su sve.


Da se vratim na zvjezdice, super jednostavan kolač, mirsni biskvit s dodatkom svježeg sira i fine čokolade koji može biti u obliku koji zaželite ili ga jednostavno, bez kompliciranja ispečete u plehu. Smislila ga je moja teta prije puno godina, kada kako kaže nije imala dovoljno sastojaka niti za jedan kolač pa je izmislila jedan novi od sastojaka koje je imala :) 

U kojem ga god obliku pripremili, vjerujte, nestaje velikom brzinom još dok je onako topao, a čokolada meka.... :)

Potrebni sastojci:


  • 140g šećera
  • 200g glatkog brašna
  • 150ml mlijeka
  • 80ml ulja
  • 4 jaja (odvojiti)
  • vanil šećer
  • prašak za pecivo
  • ribana limunova korica
  • 200g svježeg sira
  • 100-150g tamne čokolade
  • šećer u prahu za posipanje

Postupak:

1. Pripremite dvije zdjele i mikser ili pjenjaču. U jednu odvojite žutanjke, a u drugu bjelanjke. Žutanjke izmiksajte sa šećerom. Dodajte, brašno, ulje, mlijeko, vanil šećer i prašak za pecivo pa još malo miksajte dok se sastojci ne povežu. Nema tu neke filozofije :)

2. Istucite bjelanjke pa ih dodajte u gotovu smjesu s malo ribane limunove korice, umiješajte nježnim pokretima, ne miksati. 

3. Namastite kalup u kojem ćete peći kolač. Oštrim nožem isjecite čokoladu na sitne kockice. Ulijte smjesu u kalup pa po njoj posipajte kockicama čokolade, a malom žličicom rasporedite svježi sir. Količinu sira i čokolade odredite sami kako više volite :)

4. Pecite na 180oC 20ak min - ovisi o kalupima u kojima ćete peći, ako su manji onda kraće.

5. Poslužite toplo i uživajte :)










Broj komentara: 11:

  1. Preslatke su mi ove tvoje zvjezdice i mislim da je super to sa slanjem cvijeca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Treba se igrati sa tim formama i oblicima, zar ne? Kao i sa slanjem cvijeca haha :*

      Izbriši
  2. Bas mi se dopadaju ove tvoje zvezdice, nisam do sada vidjala takve kalupe:) Super su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti Natasa :) Kalupe sam dobila iz Nizozemske, silikonski su i u njima se jako lijepo pece :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooooooooooooooooj, da mi je bilo vidjeti reakciju kad je u ured stiglo cvijeće :)
    Ove zvjezdice su pun pogodak! Oblik i boja savršeni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja mislim da bi moj umro od neugode da mu u ured pošaljem cvijeće;), tim više - thumbs up! A zvjezdice su neodoljive!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako su dobre, spojila si savršene sastojke <3

    OdgovoriIzbriši
  7. ja volim kombinaciju sira i čokolade i baš mi se sviđaju ove zvjezdice

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobila sam preslatke četvrtaste silikonske kalupiće koje želim isprobati, i odmah bilježim ovaj receptić jer svježi sir & čokolada, e to mi se jako dopada :) Slanje cvijeća mi je super akcija, što da ne?;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno i izvrsno ! Ovo mi se jako sviđa !

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo super izgleda, definitivno ću probati :)

    OdgovoriIzbriši