ponedjeljak, 23. travnja 2012.

Dobri restorani 2012.

Jučer mi je jedna draga prijateljica, bez puno riječi, poslala u inbox link na listu 100 najboljih hrvatskih restorana 2012. Nekako mislim da mi je indirektno htjela ukazati na to da bi bilo ok da se jedan blog koji u svom opisu koristi prefiks gastro barem kratko osvrne na dotični izbor :)


Kako je lista objavljena dok blog još nije ni postojao vjerojatno ste ju prije ove objave već svi vidjeli i dooobro proučili. Bez obzira na to činilo mi se baš zgodno da temu 'Izvan kuhinje' započnem listom 'odabranih' za 2012. :)
Za početak, čestitam pobjednicima, a pogotovo Plavom podrumu i Bistro Apetitu jer sam na tim mjestima stvarno fino jela. Kvarnerski škamp i torta Čokoladni san Sanje Cabalier moje su prve slasne asocijacije.
Nisam mislila duljiti sa ovim postom jer kao već je sve rečeno, ljudi su odabrali najbolje, ali ne mogu da ne spomenem neke meni drage i manje drage Zagrebačke restorane koji se nalaze na listi.
Apetit City, biram ga ispred starijeg brata mu pobjednika, meni je jednostavno draži, nemam neki posebni argument, tamo sam uvijek bolje jela, a i ljepša mi je boja zidova :) Ne, ozbiljno, čak smo ih molili da saznaju točnu nijansu od arhitekta haha
Trilogija kod Kamenitih vrata, ugodan restoran, svaki dan novi menu, kuhaju ukusna jela od svježih namirnica nabavljenih taj dan po vrlo pristupačnim cijenama.
Mu steak & chop house, bio si mi jedan od najdražih, kod tebe sam zavoljela tatarski biftek, ali nisi kao prije, kako si smanjio već ionako male porcije tako sam i ja prorijedila svoje dolaske, žao mi je.
Prasac, definitivno drugačiji, baš kao i njegov vlasnik/šef kuhinje Dino Galvagno. Samo 18 sjedećih mjesta, strastveni chef koji na kraju radnog vremena odgovara na pitanja svojih gostiju na koji je način pripremio jela koja oni upravo jedu i osjećaj da je kuhao posebno za vas dobitna su kombinacija!
Dubravkin put, dobitnik nagrade 'prijatelj vina' na ovom istom izboru, kao i neke druge sa liste ostavit ću za neki sljedeći post...

Koliko se vaša lista 'odabranih' razlikuje od službene? Imate koju preporuku restorana sa ili izvan liste? I jeste li već odabrali gdje ćete sljedeće 'gurmaniti'? 
Ja jesam :) El Bull + Christian Misirača, kreatori nedavno organizirane tajne večere u Muzeju prekinutih veza. Čovjek je skuhao 5 slijedova super ukusnih jela za gladno društvo, u malom kamiončiću parkiranom kod muzeja, svaka čast!


***Ovaj text pisala sam 2x danas, naime, prvi sam slučajno izbrisala dok sam pokušavala otkriti kako razvrstati teme, odnosno, kako ovaj post staviti pod drugu temu...uglavnom, znate o čemu pričam. Odustala sam, ima vremena, kada se skupi dovoljno postova. Što ne volim biti početnik jooooj!






Broj komentara: 12:

  1. budem si uz pomoc ovog popisa napravila vlastiti kad budem dolazila u HR :) PS super naziv bloga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipak si analiticarka :) Sad sam procitala opis tebe/vas i oduševljena sam, i samim opisom ali i idejom naravno! ps napokon je netko pohvalio ime bloga haha, hvala!

      Izbriši
  2. hvala! je, definitvno sam analiticarka ali bez strategije:) zasto napokon? bas je stosno ime i lako pamtljivo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kome jos treba strategija ;) napokon jer si ti prva koja je to napisala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)Sigurno nismo zadnji, ali cast je da smo prvi! Kad si klikunla "like" na nasoj FB stranici i kad smo vidjeli ime, bas smo se nasmijali i rekli naglas svaki za sebe: Biftek i merlot! :) Ima nesto "pur" i "brut" u imenu sto mi se jako svida: jednostavnost, pretpostavljam!

      Izbriši
    2. Ma JEDNOSTAVNO ste mi super <3 Pratimo se i bas se veselim nastavku ;)

      Izbriši
  4. ...moram i ja pohvaliti ime bloga...nasmijala me i oduševila orginalnost i kreativnost...svaka čast!!! :))
    ...hvala ti što si me pronašla ;))...tako da i ja mogu uživati u tvojim receptima i delicajama...
    ... blog si tek počela pisati...baš kao i ja (iako moj blog već duže vrijeme "živi" ipak sam se ozbiljnije bacila na njega ove godine)...
    ...fotografije su prekrasne i recepti odlični...definitivno ću uživati pratiti te i isprobavati "tvoj način" pripreme hrane...:)
    ...a što se tiče posta i top liste restorana...nisam u većini jela tako da ne želim suditi, ali svakako je dobra smjernica...
    ...no spomenuti ću Prasac na koji si se i sama osvrnula...oduševljava me orginalnost i intrigantnost vlasnika... Dino Galvagno je definitivno jedan od onih "posebnih i "drugačijih"...što se svakako vidi u jelima koja priprema...
    ...lijep pozdrav ti ostavljam...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. anngelpie! kakav ugodan post, hvala ti na njemu :))) i drago mi je da si se ozbiljnije primila svog šarmantnog bloga jer će tako biti više super recepata, odličnih fotki i divnih misli za nas koji te pratimo :)) Pozdrav!

      Izbriši
  5. <3 Pelegrini (Sibenik) <3
    dodji, vodim te pa da skupa napisemo recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. a i u Tic-Tac i Fosu cemo skupa...ajmeee :))

    OdgovoriIzbriši
  7. "Mu steak & chop house, bio si mi jedan od najdražih, kod tebe sam zavoljela tatarski biftek, ali nisi kao prije, kako si smanjio već ionako male porcije tako sam i ja prorijedila svoje dolaske, žao mi je."
    Hi hi :-) Veliki lajk za iskrenu kritiku. Dobar tatarski iz mojeg se iskustva obično nalazi na nevjerojatnim mjestima, skoro toliko "nevjerojatnim" da na njima nitko nije toliko lud konzumirati sirovo meso :-D Nisam siguran da je ijedan od Top whatever na toj listi...

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedva čekam da se vratim u moju Hrvatsku, definitivno ću posjetiti neke sa popisa :) Slavonija restoran

    OdgovoriIzbriši