utorak, 12. studenoga 2013.

Kao Pita sa Sirom

Što da radim kad ne volim kolače s jabukama? Pečem kolače sa sirom poput ovog! Nije pita poput bakine, više je to mirisni biskvit s limunovom koricom i slojem svježeg sira u sredini. Sočan je i mekan, topi se u ustima. Tražila sam takav recept, jer sam se sjećala tog okusa iz djetinjstva, blago zapečenog biskvita posipanog sa štaub šećerom mmm ali ni mama ni baka nisu pekle ništa slično. Kod gospođe Snježane između mnoštva recepata na blogu Recepti iz moje bilježnice naišla sam na recept koji me najviše podsjetio na tu sliku iz moje glave pa sam se nadala da će i okus biti taj kakvog se sjećam i pogodila! Ima nešto u tim receptima za koje znate da neće razočarati, odnosno znate unaprijed kakav će okus biti kada ga izvadite iz pećnice...ovo je jedan od tih :)

DSC_0222



Sastojci


Biskvit:

  • 3 jaja

  • 130 g šećera

  • 200 g oštrog brašna

  • 150ml mlijeka

  • 100ml ulja

  • 1 prašak za pecivo

  • 1 vanilin šećer

  • naribana korica limuna

  • šećer u prahu za posipanje kolača


Nadjev:

  • 2 jaja

  • 500g svježeg sira (dobro ga ocijedite ako je u sirutki)

  • 1 kiselo vrhnje (200ml)

  • 1 vanilin šećer

  • 3 žlice šećera


-> pekla sam kolač u OKRUGLOM KALUPU promjera 30cm kako bi dobila lijepe kriške u obliku trokuta

DSC_0202


Postupak


1. U posudi dobro izmiksajte šećer i jaja, pa postepeno u smjesu dodajte ostale sastojke. Miksajte kratko, dok se sastojci ne povežu.

2. Kalup namastite s malo maslaca kojeg ćete posipati s malo brašna. U njega ulijte pola smjese pa pecite u pećnici na 180 oC  6-8min kako bi se biskvit malo stegnuo pa ćete lakše rasporediti sir  po njemu.

3. Dok se prva polovica biskvita peće izmješajte sir s ostalim sastojcima, najbolje mikserom, da dobijete glatku kremu.

4. Izvadite biskvit iz pećnice i ako se dovoljno stegnuo prelijte ga sirom, pa sir prelijte s ostatkom smjese za biskvit. Nemojte brinuti ako se smjese malo pomješaju, vjerujte to neće utjecati na okus :) Provjereno!

5. Pecite još otprilike 25min na 180 oC. Kada se kolač rashladio posipajte ga s malo šećera u prahu. Navodno se on služi hladan ali mi smo ga jeli toplog i bio je savršen takav :)

DSC_0206


DSC_0211

2 komentara:

  1. Prekrasne fotkice, obožavam ovu pitu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala tiii :) I ja sam takav fan da od jutra gledam svježi sir u frižideru i zamišljam ga u ovoj piti haha do podneva ce vjerojatno i biti tako :*

    OdgovoriIzbriši